Чому казино використовують фішки

Фішки казино Cosmolot ходять в гральних закладах вже кілька десятиліть. З паперовими грошима, кредитними картками, подарунковими сертифікатами та навіть криптовалютою, які шанують різні установи, казино все ще використовують фішки донині.
Щоб зрозуміти, чому казино віддають перевагу цьому типу валюти у своїх гральних залах, ми розглянемо, чому саме казино використовують фішки.
Заохочуйте людей робити ставки

Яку з них ви б вагалися втратити? 100-доларова купюра чи 100-доларова фішка? Ви, швидше за все, витратите фішку на будь-яку гру в казино , зберігаючи рахунок у своєму гаманці.
У готівці є щось, що змушує людей відмовлятися від них, і ця проблема не виникає у фішок казино.
Психологія витрат є однією з причин, чому казино віддають перевагу фішкам, а не готівці, оскільки більшість людей не пов’язує свої фішки з реальними грошима — те, що вивчали вчені . Коли у вас є фішки казино, ваш розум не думає про них як про готівку , яку ви витратите на їжу, гроші на бензин чи інші товари.
Для більшості азартних гравців фішки — це лише знак, який можна використовувати на ігрових майданчиках. Мета гральних закладів – отримати якомога більше грошей у фішки. Після конвертації готівки люди з більшою ймовірністю залишаться грати в азартні ігри, доки у них не закінчаться фішки, тоді як вони зупиняться, перш ніж програють усі свої гроші.
Зручність ведення бухгалтерського обліку
Оскільки гроші циркулюють у клітках і ігровому майданчику, чіпи полегшують бухгалтерському персоналу відстеження готівки , яку вони мають у приміщеннях. Форма та розмір фішок казино дозволяють легко складати та зберігати. Відстежуючи обіг фішок на майданчику, керівництво казино може точно розрахувати надходження грошей.
Робить ігри швидше та плавніше

Уявіть собі, що ви граєте в блекджек , коли всі місця зайняті, а казино дозволяє кожному використовувати паперові гроші замість фішок. Хоча є відвідувачі, які вже готові свої ставки, інші можуть вирішувати, яку суму вони збираються поставити. Коли наступним буде гравець, який підраховує свої гроші, він все ще може переглядати свій гаманець, і йому знадобиться приблизно 10-15 хвилин, перш ніж закінчиться хід. 
Паперові гроші не мають права бути на столі казино. Просто підрахунок суми може зайняти значну кількість часу. Рахунки також важко відстежувати, що є серйозним негативом для круп’є та персоналу служби безпеки.
Розмір і форма фішок казино полегшують керування ними як гравцям, так і дилерам . Круп’є та відвідувачі можуть одразу розпізнати кількість кожної фішки, не читаючи значення на поверхні через їх колір. Навіть піт-боси та команда спостереження можуть легко відстежувати зроблені ставки завдяки кольору кожної фішки.
Запобігання шахрайству
Коли стіл повний фішок, що заважає комусь просто схопити їх усі та втекти з казино? Ті, хто настільки божевільний, щоб зробити цей нахабний вчинок , повинні будуть перевести фішки в казино. В іншому випадку все, що вони мають, — це безцінні фішки казино, оскільки їх неможливо відразу обміняти на готівку в будь-якій установі, окрім тієї, яка їх випустила.
Якщо потім злочинець спробує перевести в готівку ці викрадені фішки, технологія RFID дозволяє казино ідентифікувати вкрадені фішки та відмовити у виплаті. Технологія радіочастотної ідентифікації дозволяє казино ідентифікувати дорогоцінні фішки казино. Для недорогих фішок спеціальні серійні номери вигравірувані на всіх фішках казино, щоб запобігти підробці.
Ще одна перевага відстеження фішок казино полягає в тому, що керівництво дозволяє відстежувати переміщення валюти закладу в ігровому залі. Системи відеоспостереження можуть використовувати мітки RFID, щоб знаходити гравців, які постійно виграють із незвичайною швидкістю, що дозволяє безпеці знаходити потенційних шахраїв. RFID-чіпи казино також допомагають запобігти чи запобігти змові між персоналом і відвідувачами, а також шахраями казино.
Цілі брендингу
Відділи маркетингу хочуть, щоб люди з іншого боку прилавка думали про назву та логотип їхнього казино, коли в їхній голові спливає тема азартних ігор. Коли ці люди відвідають Лас-Вегас, Макао чи Монте-Карло, вони, швидше за все, відвідають казино, яке вони знають завдяки рекламі та рекламним кампаніям.  
З маркетингової точки зору фішки казино є потужним інструментом бренду . Викарбування назви та логотипу казино на фішках може зміцнити бренд серед їхніх відвідувачів, заохочуючи відвідувачів повертатися або направляти своїх друзів до закладу.
Фішки казино мають неймовірну кількість застосувань, окрім простого відображення грошей гравців. Мікросхеми можуть забезпечити безпеку, маркетинг, організацію грошей та інші корисні функції, які можуть підтримати бізнес оператора.

Останні новини
Схожі новини